classe unique

dagelijks of zo goed als dagelijks starten we de dag met onze praatronde
daaruit ontstaan dan projecten, deze kunnen een week lopen of meerdere weken maar evengoed 1 dag of een paar dagen
van daaruit vertrekken we
"wat willen we weten"
"wat willen we doen"
"wat willen we zijn"
al deze dingen plaatsen we dan in onze dag -en weekplanning


dinsdag 9 mei 2017

de zon is er we "spelen" buiten

ja eindelijk is de zon daar
de kls mogen kiezen binnen gaan of buiten spelen..............je kan het al raden he ....
ik nam eens tijd en fladdderde rond op zoek naar mooie kiekjes van spelende kinderen
schrik niet ze zijn soms heel confronterend wat betreft...zwarte pietengehalte maar wees blij een washandje maakte ze weer zichtbaar tegen dat jullie er waren =) een wasmachine dat hebben wij gelukkig niet :))
er waren ook kls naar de bib en er zijn kleuters die slapen dus mss staat niet iedereen erop............of ze staken zich goed weg
veel kijkplezier
 takken ..was vandaag het belangrijkste instrument...........we gaan een kampvuur maken werd er massaal besloten................wat heb je nodig om vuur te maken.................

 de plaats van het vuur was bepaald..............




 de boomstronken werden versleurd

 werkers, kijkers, van alles wat...........



 schilderen met water op bomen, containers, stenen..........en soms wel eens op elkaar


 koffiekletsen



 krijtbord of op de stoep of d econtainers

 gewoon chillen
 broer en zus-liefde :))



 experimenteren
 vriendschappen
 fotomodellen

 familiebanden
 broer en zusterliefde

 kampverhalen

 wilde liederen en dan nog door de meisjes :)) gogo girls

 nadenken ..hoe krijg ik mijn snoet proper

 gewoon genieten


 kijken naar juffen
danspasjes


 moe zijn echt moe zijn



 ik vind je toch hoor


 bendes :))



 brandweerlieden
 letterlijk of figuurlijk zand in de ogen
 just me


 kunstenaars


 rare wezentjes gespot

 in volle vaart actie met otis
oei ...groeit mijn baard al of wat voel ik daar

u ziet we zijn vuil heel vuil en soms ravotten we er echt op los maar we zijn bovenal goeie vrienden die genieten van een niet ideale speelplaats maar genieten doen we!!! meer zon gevraagd aub

Geen opmerkingen:

Een reactie posten